manboob

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2011

Keith Richards<3

Av Julia Axelsson - 24 oktober 2011 08:22

JAA! Jag fick Keith Richards självbiografi "Livet" idag (la ut bild i galleri)!!! Nu saknas det en bok, och det är Duff McKagans "It's so easy". 
JAG.VILL.HA.DEN

Så nu har jag läst, slashs, welcome to the jungle, the dirt, Nikki sixx heroin diaries, ozzys och acdc
Jag är en jävla bokmal. Men vafan, jag ÄLSKAR att läsa om mina jädra idoler!!
Och Keith Richards.... ÅÅÅHHH Kärlek<3
Jag kan inte beskriva med ord hur mycket The Rolling Stones och Guns N' Roses (måste nämna guns, dom är mina älsklingar) har inspirerat mig genom mina år!!!!



/manboob 16 ÅR IDAG!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia Axelsson - 30 november 2011 19:35

The box tops - The letterGraveyard - Ain't fit to live hereLYSSNAHellzzzz yeah. /manboob  ...

Av Julia Axelsson - 6 november 2011 03:46

Sitter och skriver skriver skriver och skriver. lovet är slut och jag har inte spelat gitarr ALLS. Ingenting! Jag vet inte varför, tror jag har en annan sorts inspirations grej nu för tillfället. Men måste verkligen få igång spelandet igen, blir gale...

Av Julia Axelsson - 29 oktober 2011 14:19

AWWWHHE shit. var på klassfest igår. Det var jäääävligt mycket liv tillslut.Jag hade med mig mina två gamla klasskamrater från Dejeskolan. Och där satt vi med min ny nya klass (jag hade en ny klass innan) och drack. Min klass är full av en massa sång...

Av Julia Axelsson - 26 oktober 2011 22:00

Tyck att jag är knäpp eller vad fan du vill.Men jag ska säga att, som många andra tonåringar så har jag känt att jag har sutte i skiten, jag har grinat och mått dåligt. Jag har hatat mig själv, jag har gjort saker jag ångrar idag.Men musiken fick mig...

Av Julia Axelsson - 23 oktober 2011 18:56

Aeeh shit.Har bara söve hela dagen med Angelica. Sen när vi vaknade upp så lagade vi mat sen åter igen så sitter vi nu och spelar Tetris på facebook. Det är så jävla roligt. I morgon blir Julia Manboob Axelsson 16 år! Och dagen börjas med att jag kom...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards